قدردانی از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی زابل

۰۳ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۵ کد : ۹۷۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۵۲۴۴
طی مراسمی در هفته پژوهش مورخ ۹۶/۹/۲۹ در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی زابل قدردانی شد.
قدردانی از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی زابل

طی مراسمی در هفته پژوهش مورخ ۹۶/۹/۲۹  در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی زابل قدردانی شد.  

این مراسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شیخ امام جمعه معزز شهرستان هامون و رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، دکتر کاوه تبریزیان معاون آموزشی  مهندس حسین شهدادی سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی و دانشجویی ، خانم دکتر  خدیجه رضایی رییس نظام پزشکی زابل ،دکتر هادی میرزایی رییس دفتر ریاست دانشگاه،  مدیران، کارکنان و دانشجویان برگزار شد.  

مهندس شهدای ضمن خیرمقدم، روز پژوهش را به پژوهشگران تبریک گفت و در خصوص نحوه انتخاب پژوهشگران برتر  در سه حوزه اساتید ، دانشجویان و کارکنان توضیح داد.
وی در ادامه عملکرد پژوهشی دانشگاه را تشریح و ارتقا سطح پژوهشی دانشگاه را ثمره حمایت های دکتر نصیری رییس دانشگاه و تلاش اساتید  دانسته و از زحمات معاونین سابق  معاونت تحقیقات و فناوری سرکار خانم مهین بدخش و سرکار خانم دکتر سپهری قدردانی کرد.  
مهندس شهدادی در ادامه به  مقالات و پژوهش های انجام شده و همچنین سیر صعودی آن  از لحاظ کیفی و کمی پرداخت.
وی در پایان ضمن تشکر از کارکنان حوزه معاونت تحقیقات و فناوری به درخواست  اخذ مجوز چندین مرکز تحقیقاتی اشاره و ابراز امیدواری کرد با موافقت تاسیس این مراکز  روند پژوهشی دانشگاه توسعه بیشتری پیدا کند.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شیخ نیز در این مراسم طی سخنانی روز پژوهش را تبریک گفت و بیان داشت:

پژوهش از ملاک های توسعه است و درهای پیشرفت را به سوی کشور می گشاید و روحیه بیگانه پرستی و تقلید کورکورانه را می زداید، حس کنجکاوی فطری و از نعمات خداوندی بوده که در وجود انسان قرار داده شده است.
حاج آقا شیخ به مشکلات پژوهش از جمله عدم حمایت های مالی، عدم اولویت بندی پژوهشها بر اساس نیاز کشور و سایر موارد پرداخت.

در پایان از پژوهشگران دانشگاه در سه بخش اساتید ، دانشجویان و کارکنان با اهدا لوح تقدیر و هدایا قدردانی شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل
@przbmu

کلید واژه ها: علوم پزشکی زابل پژوهش دانشگاه


( ۵ )

نظر شما :