متن پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت رحلت آیت ا... هاشمی رفسنجانی

متن پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت رحلت آیت ا... هاشمی رفسنجانی

۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۰۰ کد : ۲۳۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۲۶۶
انالله و اناالیه راجعون درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی رییس تشخیص مصلحت نظام را از سوی خود , پرسنل و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زابل به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) , رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) , خانواده محترم ایشان و ملت همیشه در صحنه ایران تسلیت عرض می نمایم
متن پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت رحلت آیت ا... هاشمی  رفسنجانی

متن پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل به مناسبت رحلت آیت ا... هاشمی  رفسنجانی

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت آیت ا... هاشمی رفسنجانی رییس تشخیص مصلحت نظام را از سوی خود ,  پرسنل و دانشجویان  دانشگاه علوم پزشکی زابل به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) , رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ,  خانواده محترم ایشان و ملت همیشه در صحنه ایران تسلیت عرض می نمایم ,  مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مردی انقلابی که همراه و یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری بود . در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران زحمات فراوانی را متحمل شدند . همچنین از سوی رژیم ستم شاهی پهلوی به زندان افتاده و رنجها کشیدند . در دوران انقلاب اسلامی نقش موثری در ساماندهی و رفع مشکلات ایفا کردند . این یار انقلاب در دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان اسلام موثر و در کنار آنها بود , مرحوم آیت ا... رفسنجانی با مسوولیت های سنگین در نظام مقدس اسلامی ایران خدمات ارزشمندی انجام دادند و در کنار مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای همواره در راه سرافرازی انقلاب اسلامی ایفای نقش کردند .یادش گرامی باد .
اینجانب ضمن تسلیت مجدد به همه دوستداران انقلاب اسلامی از خداوند متعال برای آن فقید سعید مغفرت الهی و برای خانواده معزز صبر جزیل خواستارم . از ایزد منان برای همه خدمت گذاران صدیق نظام مقدس اسلامی ایران توفیق در راه آرمانهای امام خمینی (ره) , رهنمودهای رهبر فرزانه و مسیر الهی  شهدا را طلب می کنم .


دکتر علی اکبر نصیری
رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل


( ۲ )

نظر شما :