نشست سرگروه ها ، مربیان و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج جامعه پزشکی

۱۵ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۵ کد : ۱۴۵۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۱۷۳
اولین نشست سرگروه ها ، مربیان و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با حضور دکتر میرزایی رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و حاج آقا باقری معاون دفتر نهاد رهبری با هدف ارتقاء سطح دانش احکام پزشکی در تاریخ ۹۷/۸/۱۴ در سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد . پس از تلاوت قرآن کریم ، جناب سرهنگ نظری در زمینه چگونگی و نحوه فعالیتها در بهتر شدن حلقه های صالحین مطالبی را بیان نمودند .
نشست سرگروه ها ، مربیان و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج جامعه پزشکی

اولین نشست سرگروه ها ، مربیان و متربیان حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با حضور دکتر میرزایی رئیس بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و حاج آقا باقری معاون دفتر نهاد رهبری با هدف ارتقاء سطح دانش احکام پزشکی در تاریخ 97/8/14  در سالن اجتماعات ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد .
پس از تلاوت قرآن کریم ، جناب سرهنگ نظری در زمینه چگونگی و نحوه فعالیتها در بهتر شدن حلقه های صالحین مطالبی را بیان نمودند .

دکتر میرزایی رییس دانشگاه در این نشست، گفت :
بسیج یک حرکت و تفکر مردمی است و در همه عرصه های کشور حضور موثر دارد که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس و اردوهای سازندگی مناطق محروم  است، تفکر بسیجی یعنی موفقیت، در حال حاضر که آمریکای جنایتکار با تحریم در صدد آسیب به کشور ما است با همین تفکر بسیجی از آن گذر خواهیم کرد و مانند گذشته این توطئه را نیز نقش بر آب خواهد شد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا باقری به بیان احکام پزشکی و اجرای عملی مبانی اسلام در زندگی سخن گفت
طی این جلسه راه اندازی حلقه های صالحین در بین دانشجویان  ، ارتقاء فعالیتهای حلقه اساتید ، تقویت و ایجاد دفاتر بسیج جامعه پزشکی در کلیه حوزه های دانشگاه از دیگر برنامه های این نشست بود .


( ۹ )

نظر شما :