بیانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

۱۲ آبان ۱۳۹۷ | ۲۱:۲۵ کد : ۱۴۲۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۲۸۰
بیانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و شهادت دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ نشان دهنده زبونی و یاس دشمنان اسلام است که با تمام ترفندهای خود قادر به توقف انقلاب اسلامی ایران نشدند.

بیانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان 

 

تبعید بنیانگذار جمهوری اسلامی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ و شهادت دانش آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ نشان دهنده زبونی و یاس دشمنان اسلام است که با تمام ترفندهای خود قادر به توقف انقلاب اسلامی ایران نشدند. 

۱۳ آبان ۱۳۵۸ نیز یادآور شکستی دیگر برای آمریکای جنایتکار در عملی کردن نقشه های شوم بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که دانشجویان مومن و مسلمان با تسخیر لانه جاسوسی روز بزرگی را در پایداری جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

از همان سالهای اول انقلاب اسلامی ایران، آمریکا با کمک کشورهای حامی و مزدور خود، در صدد ضربه زدن به حکومت اسلامی بود اما هوشیاری ملت سربلند ایران، تحت هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری از همه دسیسه های دشمنان قسم خورده خود به سلامت عبور کرده و اکنون تبدیل به کشوری سرافراز بر اساس تعالیم آسمانی بدون وابستگی به شرق و غرب شده است و این امر موجب خشم استکبار و ایادی اش گردیده و با تحریم های ظالمانه در پی آسیب رساندن به ایران اسلامی است که همانند گذشته شکست خواهد خورد و کشتی جمهوری اسلامی با صلابت به راه خود ادامه می دهد. 

دانشجویان اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، همگام با ملت خداجوی میهنمان در راهپیمایی ۱۳ آبان ۱۳۹۷ شرکت خواهند کرد و انزجار خود را از دشمنان اسلام فریاد می زنند.

 

 

دکتر هادی میرزایی 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل


( ۳ )

نظر شما :