دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با خانواده شهید و جانباز

۱۳ مهر ۱۳۹۷ | ۲۳:۳۱ کد : ۱۳۴۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۳۰
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با خانواده شهید و جانباز دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه همراه با رئیس هسته گزینش و رئیس بازرسی و دبیر اداره شاهد و ایثارگران دانشگاه با خانواده شهید عبدالله دلارامی نژاد دیدار کرد.
دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با خانواده شهید و جانباز

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل با خانواده شهید و جانباز 

دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه همراه با رئیس هسته گزینش و رئیس بازرسی و دبیر اداره شاهد و ایثارگران دانشگاه با خانواده شهید عبدالله دلارامی نژاد  دیدار کرد. 

دکتر میرزایی خطاب به خانواده شهید دلارامی نژاد ، گفت : امنیت، آرامش و سرافرازی امروز ایران اسلامی ثمره خون شهداست، شهدا با گذشتن از جان خود، عزت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند و ایثار آنان کشور ما را در مقابل توطئه های استکبار جهانی و همراهانش، پیروز کرد 

رئیس دانشگاه افزود: وضعیت نابسامان امروزی کشورهای منطقه، ارزش خون شهدا را برای ما بیشتر مشخص می کند، امنیت و اقتدار امروز ما در نتیجه خون شهداست پس ما مدیون شهدا و خانواده های گرانقدر آنان هستیم و وظیفه داریم همواره به یاد شهدا و خانواده آنان باشیم وی از صبر و استقامت خانواده شهدا ‌به نیکی یاد کرد‌‌ این کار ارزشمتد آنان را ستود.

همچنین دکتر میرزایی و همراهان به دیدار جانباز محمود مستان که از همکاران مرکز خدمات جامع سلامت روستای کرباسک‌ است، رفتند و از احوالات نامبرده که متاسفانه یک سال قبل سکته مغزی کرده اند، جویا شد.


( ۵ )

نظر شما :