نشست امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان نیمروز با رئیس دانشگاه

۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۲:۲۵ کد : ۱۳۱۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۷۹۸
نشست امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان نیمروز با رئیس دانشگاه مورخ ۹۷/۶/۲۱ حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا راشکی امام جمعه ، مهندس حاجی حسینی سرپرست فرمانداری و شهردار شهرستان نیمروز با دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه نشستی با موضوع بهداشت و درمان برگزار کردند، دکتر میرخزیمه و مهندس نورا از شبکه بهداشت درمان نیمروز همچنین دکتر مرادقلی رئیس دفتر ریاست دانشگاه در این نشست حضور داشتند.
نشست  امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان نیمروز با رئیس دانشگاه

نشست امام جمعه و سرپرست فرمانداری شهرستان نیمروز با رئیس دانشگاه

 

مورخ ۹۷/۶/۲۱ حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا راشکی امام جمعه ، مهندس حاجی حسینی سرپرست فرمانداری و شهردار شهرستان نیمروز با دکتر هادی میرزایی رئیس دانشگاه نشستی با موضوع بهداشت و درمان برگزار کردند، دکتر میرخزیمه و مهندس نورا از شبکه بهداشت درمان نیمروز همچنین دکتر مرادقلی رئیس دفتر ریاست دانشگاه در این نشست حضور داشتند.

 

امام جمعه و سرپرست فرمانداری نیمروز مسائل بهداشت و درمان شهرستان مذکور را مطرح و اعلام نمودند در جهت پیشبرد اهداف این بخش، آماده همکاری هستند مسئولان شهرستان نیمروز از مجموعه دانشگاه جهت پروژه های عمرانی متعدد و همچنین خدمت رسانی در سطح شهرستان، تشکر و قدردانی کردند.

 

دکتر میرزایی ضمن تشکر از مهمانان، اظهار داشت: هدف خدمت است و باید در این مسیر همدل بود تا ثمره اش منجر به رضایت مندی مردم شود، در همه شهرستانهای منطقه سیستان، نیاز به همکاری مدیران آن شهرستان داریم، زیرا مقوله بهداشت و درمان فراتر از دانشگاست و همکاری بین بخشی را می طلبد.

 

رئیس دانشگاه افزود: کارهای زیادی در شهرستان نیمروز انجام شده است و کارهای زیادی باید انجام شود، طرح های خوبی در این شهرستان برنامه ریزی شده است، از جمله پیگیری جهت ساخت بخش اورژانس با نگاه توسعه آن به بیمارستان، تکمیل آزمایشگاه و ساختمان شبکه، همانطور که مستحضرید همکاران ما در دور ترین نقاط شهرستان در حال خدمت هستند و در این راه کوشش زیادی دارند و وضعیت اقلیمی سبب شده است هم کار آنها بیشتر شود و هم هزینه ها بالاتر برود.

 

دکتر میرزایی به طوفانهای سال جاری اشاره کرد و گفت : با توجه به شدت و افزایش طوفانهای گرد و غبار، تلاش کارکنان حوزه دانشگاه بسیار بیشتر شد و بی منت و صادقانه انجام وظیفه می کنند که از همه این بزرگواران تشکر و قدردانی می کنم .

 

 وی به نجات افراد در طوفان اوایل شهریور پرداخت و اظهار داشت: عزیزان ما در فوریتهای پزشکی فراتر از وظیفه خود عمل کرده و علاوه بر نجات افراد گیر افتاده در طوفان، حتی خودروهای آنان را به نقاط امن هدایت کردند که این عمل بزرگ آنان در آن شرایط ستودنی است .

 

وی خاطر نشان شد: طوفانهای سهمگین، خسارتی زیادی به تجهیزات بهداشتی درمانی وارد کرده است، امیدواریم از طریق استانداری و وزارت بهداشت، مساعدت هایی صورت پذیرد.


( ۹ )

نظر شما :