در اولین روز هفته سلامت، زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی زابل به صدا در آمد

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۷:۳۸ کد : ۱۱۱۹ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۴۷۸۸
با حضور سرپرست دانشگاه ، معاون اداری مالی فرمانداری زابل ، مدیر آموزش و پرورش، مدیر بیمه سلامت، معاون بهداشتی، معاون توسعه مدیریت و منابع ، معاون آموزشی ،رییس مرکز بهداشت ، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ، رییس هسته گزینش، کارکنان حوزه بهداشتی، معلمان و دانش آموزان، مراسم زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی زابل برگزار شد.
در اولین روز هفته سلامت، زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی زابل به صدا در آمد

در اولین روز هفته سلامت، زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی زابل به صدا در آمد

با حضور سرپرست دانشگاه  ، معاون اداری مالی فرمانداری زابل ، مدیر آموزش و پرورش، مدیر بیمه سلامت، معاون بهداشتی، معاون توسعه مدیریت و منابع ، معاون آموزشی ،رییس مرکز بهداشت ، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم  رهبری دانشگاه ، رییس هسته گزینش، کارکنان حوزه بهداشتی، معلمان و دانش آموزان، مراسم زنگ سلامت در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی زابل برگزار شد.

دکتر جواد اکبری زاده معاون بهداشتی و رییس کمیته بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه ضمن خیرمقدم،  گفت :همکاری خوبی بین دانشگاه و آموزش و پرورش وجود دارد که همین جا از مدیریت آموزش و. پرورش و معلمان تشکر و قدردانی می کنم.
 
دکتر اکبری زاده افزود :شعار امسال بهداشت جهانی، سلامت برای همه درهمه جا است که در واقع بیانگر عدالت در سلامت است یعنی خدمات رسانی به همه مردم از هر قشر و هر فرهنگی و توزیع خدمات سلامت به صورت یکسان بین همه مردم در همه جا
 
معاون بهداشتی دانشگاه تصریح کرد:سلامت حق همه مردم است و دانش آموزان از  گروههای مهم  هدف بهداشت است و فعالیتهای گسترده ای نیز در مدارس انجام می شود تا این قشر تاثیر گزار نقش مهم خود را در خانواده ها انجام دهند.  

دکتر علی اکبر  بزی مدیر آموزش و پرورش زابل نیز از مدیران و. کارکنان دانشگاه قدردانی کرد و همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی و آموزش پرورش را بسیار مطلوب بیان نمود.

وی در بخش دیگری ار سخنان خود اظهار داشت: بخاطر اهمیت کار کارشناسان بهداشتی و نقش آنان در ارتقا شاخص های سلامتی، حضورشان در مدارس بدون مجوز است و در واقع تنها افرادی که بدون مجوز به مدارس ورود می کنند، کارشناسان بهداشتی هستند و در این راستا آماده هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی زابل هستیم.  

سرود دانش آموزی ،  قرعه کشی و اهدا جوایز مسابقه دانش آموزی ، مقاله و در پایان نواختن زنگ سلامت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل

کلید واژه ها: هفته سلامت زنگ سلامت


( ۹ )

نظر شما :