در اولین روز از هفته سلامت ، دیدار با امام جمعه شهرستان زابل

۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۰۷:۳۵ کد : ۱۱۱۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۹۵۶
در اولین روز از هفته سلامت سرپرست، معاونین و اعضای ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی زابل با حضور در محل دفتر حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کیخا با وی دیدار کردند.
در اولین روز از هفته سلامت ، دیدار با امام جمعه شهرستان زابل

در اولین روز از هفته سلامت ، دیدار با امام جمعه شهرستان زابل

در اولین روز از هفته سلامت سرپرست، معاونین و اعضای ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه  علوم پزشکی زابل با حضور در محل دفتر حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کیخا با وی دیدار کردند.

دکتر هادی میرزایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت:  قبل از هر چیزی تشکر می کنم از  شما به دلیل حمایت از مدیران و کارکنان حوزه سلامت و همچنین تشکر می کنم از برادر بزرگوارم دکتر علی اکبر نصیری رئیس قبلی دانشگاه که در مدت این مسئولیت کارهای بزرگی را در حوزه سلامت سیستان انجام دادند .

وی افزود : پروژهای متعدد در بخش درمان و همچنین بهداشت در راستای طرح تحول سلامت احداث شد و این پروژه ها تحول شگرفی را در ارایه خدمات و تسهیل خدمات دهی ایجاد نموده اند.
 
 . دکتر هادی میرزایی در ادامه اضافه کرد : از وزیر بهداشت به دلیل اعتمادش به بنده تشکر می کنم، امیدوارم با کمک همکارانم و همه مسئولین در استان بتوانیم در خدمت به مردم موفق باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زابل در بخش دیگری از سخنان خود به شعار امسال بهداشت جهانی اشاره کرد و گفت : شعار امسال بهداشت جهانی سلامتی برای همه در همه جا است  که بیانگر توزیع یکنواخت خدمت و عدالت در سلامت است و نمونه تحقق این شعار در سیستان، ساخت مراکز خدمات جامع سلامت، خانه بهداشت و بیمارستان در همه شهرستانهای  این خطه از کشور است و عدالت در سلامت برای همه مردم و در همه جا توزیع شده است.  
 
حجت السلام والمسلمین حاج آقا کیخا طی سخنانی اظهار داشت: اعیاد شعبانیه را تبریک می گویم امیدوارم همه ما پیرو راستین امامان باشیم،   تشکر از دکتر نصیری با تیم مخلص ، متعهد و  دانشمند، که فقط برای خدمت آمده بودند و  قدردانی خود را از این مدیر توانمند اعلام می کنم .

امام جمعه شهرستان زابل سرپرست دانشگاه را نیز فردی متعهد و دلسوز سیستان دانست و  توفیق وی در راه خدمت به مردم محروم سیستان را آرزو نمود و بیان داشت: همانند ریاست قبلی از دکتر میرزایی نیز حمایت کرده و هر کجا در راه خدمت به مردم به من نیاز شد با افتخار در خدمت خواهم بود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل

کلید واژه ها: امام جمعه زابل هفته سلامت


( ۲ )

نظر شما :