تشکیل جلسه کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با موضوع مشکلات محلات حاشیه نشین شهر زابل

۰۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۷:۵۹ کد : ۱۰۲۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۳۲۲۱
تشکیل جلسه کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با موضوع مشکلات محلات حاشیه نشین شهر زابل مورخ ۴/۱۱/۹۶ با حضور دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه و رئیس بسیج جامعه پزشکی زابل ، سرهنگ ثمره حسینی فرمانده بسیج مقاومت ناحیه زابل، اعصای کارگروه و مدیران دانشگاه با موضوع مشکلات محلات حاشیه نشین شهر زابل در دفتر ریاست برگزار شد .
تشکیل جلسه کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با موضوع مشکلات محلات حاشیه نشین  شهر زابل

تشکیل جلسه کارگروه سلامت بسیج جامعه پزشکی دانشگاه با موضوع مشکلات محلات حاشیه نشین  شهر زابل

مورخ 4/11/96 با حضور دکتر علی اکبر نصیری رییس دانشگاه و رئیس بسیج جامعه پزشکی زابل ، سرهنگ ثمره حسینی فرمانده بسیج مقاومت ناحیه زابل، اعصای کارگروه و مدیران دانشگاه با موضوع مشکلات محلات حاشیه نشین  شهر زابل در دفتر ریاست برگزار شد .
دکتر نصیری ضمن خیر مقدم و تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، اظهار داشت : مشکلات حاشیه شهرها در کل کشور وجود دارد ، وزارت بهداشت اولین ارگانی بود که به حاشیه شهرها ورود کرد و پایگاههای بهداشتی را به همین منظور در این نقاط تاسیس نمود، هم اکنون تعداد 6 پایگاه بهداشتی در حاشیه شهر زابل وجود دارد و خدمات بهداشتی ، آموزشی و مشاوره ای را به ساکنین ارائه می دهند .
رئیس دانشگاه اضافه کرد : دانشگاه علوم پزشکی زابل اقدامات متعددی را در خصوص معتادان و  کارتن خوابه ها که در حاشیه شهر پاتوق دارند، انجام داده است، اما به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست و همکاری سایر ادارات را می طلبد لذا با برنامه ریزی مناسب و هماهنگ همه ادارات ذیربط، تلاش کنیم، آسیب های این افراد کمتر شود .
وی خاطر نشان شد: هیات رئیسه دانشگاه به منظور اطلاع از کمبودهای بهداشتی درمانی در محله های حاشیه شهر حضور می یابد و در همین راستا اقداماتی نیز انجام داده است.
 
سرهنگ ثمره حسینی نیز ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه دکتر نصیری و همکارانش که با تفکر بسیجی و جهادی به خدمات دهی مستمر خود در سطح منطقه سیستان می پردازند، اظهار داشت :  تنها یک اداره قادر به حل مشکلات به ویژه در  حاشیه شهرها نیست و همکاری بین بخشی لازم است .
فرمانده بسیج مقاومت ناحیه زابل تصریح کرد:سپاه از طریق قرارگاه جوادالائمه، بسیج طلاب و بسبج خواهران،  اقدامات مفیدی در حاشیه شهر  انجام داده است و نیاز است سایر ادارات نیز مانند سپاه و دانشگاه علوم پزشکی دست در دست هم دهند  تا بتوانیم صدمات کارتن خوابها و معتادین را کاهش دهیم .
 دکتر غلامرضا باقری ، پاسدار مجید نظری ، حاج آقا یاردوست ، کربلایی حبیب نورا و سید محمود فاطمی در خصوص مشکلات  محلات حاشیه نشین شهر مطالبی را بیان کردند .
در پایان با تبادل نظر، مصوباتی  جهت اجرا به تصویب رسید .

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل
@przbmu


( ۱ )

نظر شما :